marți, 24 septembrie 2013

Mascarada de 2 bani => Enache rămâne în Copou, dar nu trebuie să mai facă paşi greşiţi

Demis pentru o noapte, Enache rămâne în Copou, dar nu trebuie să mai facă paşi greşiţi

Demis duminică seară din funcţia de antrenor al CSMS Iaşi, Costel Enache va rămâne pe banca tehnică a Iaşiului. Asta au decis şefii clubului din Copou, astăzi, în cadrul unei şedinţe a Comitetului Director la care a participat şi primarul Gheorghe Nichita.

Antrenorul Costel Enache a explicat cum a decurs şedinţa cu oficialii clubului: „Am participat la o şedinţă a Comitetului Director împreună cu conducerea clubului, a fost analizată activitatea de până acum la echipă şi s-a luat decizia de a continua în funcţie. Am văzut unde s-a greşit şi vom încerca să corectăm pentru a nu mai avea surprize neplăcute de genul celei cu Clinceniul. Sigur, am şi eu partea mea de vină, în primul rând a deranjat foarte mult rezultatul de sâmbătă, înfrângerea venind şi pe fondul unui joc slab. Ne vedem de treabă în continuare şi vom încerca să remediem problemele. Eu cred că echipa are capacitatea de a-şi reveni”, a declarat Costel Enache.

Deşi confirmat în funcţie, tehnicianul nu poate sta însă foarte liniştit, semnalul dat de conducere mai întâi prin telefonul de duminică şi mai apoi prin şedinţa de astăzi fiind clar. Astfel, orice pas greşit în următoarele runde, în principal în faţa formaţiilor angrenate în lupta pentru play-off, ar putea fi fatal tehnicianului. „Prefer să mă gândesc la meciul următor şi la ce am de făcut. Am luat ca atare această situaţie, dar e clar că poate fi privit ca un avertisment. Noi vom încerca să ne pregătim cât mai bine şi să corectăm ce am greşit până acum”, a mai spus Costel Enache.
Prunea: „Fiecare are partea lui de vină”
Preşedintele executiv Florin Prunea, care a admis că a avut o discuţie cu antrenorul Costel Enache, duminică seară, a confirmat menţinerea lui Enache pe banca tehnică.


„E normal ca înfrângerea cu Clinceniul să aducă o stare de preocupare, de îngrijorare, de aceea am decis să facem această şedinţă de analiză. Am analizat munca fiecăruia în primele etape, m-am analizat şi pe mine, şi pe antrenor, fiecare are partea sa de vină. Preferam să batem sâmbătă şi să nu mai facem şedinţe. E clar că avem probleme, şi nu e uşor să dai dovadă de omogenitate când ai adus 19 jucători în pauza competiţională. În urma acestei analize am ajuns la un numitor comun şi vom continua împreună”, a spus Prunea, care nu ia în calcul varianta unui rezultat negativ în următorul meci, cel cu Slobozia: „Meciul următor trebuie câştigat, nu mă gândesc la altă variantă. Nu este vorba despre niciun ultimatum, dar trebuie să ne gândim la victorie. În plus, nu trebuie să se mai întâmple ca la jocul cu Clinceniul, şi vornesc aici şi despre joc, şi despre rezultat, şi despre organizarea acestui meci”.

Prunea a adăugat că vor fi acordate şi sancţiuni. „Toată echipa va fi sancţionată conform regulamentului de ordine interioară, dar primul amendat va fi Bădic. Nu e posibil să iei două cartonaşe galbene în câteva minute şi să-ţi laşi echipa în zece oameni. Sigur, şi eu am partea mea de vină, am greşit şi eu cu acele declaraţii dinaintea jocului. Nu am vrut să jignesc pe nimeni de la Clinceni, am vrut doar să-i motivez în plus pe jucătorii noştri”, a punctat Prunea.
Articol scris de Narcis POHOAŢĂ
Foto: Liviu CHIRICĂ (Mediafax)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu